Tinker
Projecten Nieuws Mensen Posts Over ons Contact en

Posts

schrijf je in voor de Nieuwsbrief

mijn ai-belofte

Zit je langer dan een half uur met iemand te praten, dan buigt het gesprek vanzelf naar het onderwerp Artificial Intelligence. Oké, ik realiseer me dat dit ingegeven wordt door mijn eigen fixatie. De groenteboer zal dit anders ervaren, maar als creatief professional kun je niet aan het onderwerp ontkomen. De emoties lopen uiteen van verwondering en enthousiasme tot angst en argwaan. 

11-07-2023 lees meer

6 museumtips in europa

Veel Tinkers zoeken in hun vrije tijd naar inspiratie in binnen- en buitenland en komen dan bijzondere musea en exposities tegen. Ik heb een aantal van die plekken op een rijtje gezet die iets extra’s bevatten waar we bij Tinker blij van worden.

06-06-2023 lees meer

het museumbezoek als spijbelmoment

Wanneer onze musea hun deuren weer openen voor het publiek, zijn sommige dingen voorgoed veranderd. De invasie van digitale media in onze huiskamers dwingt musea en andere bestemmingen om hun aanbod te herzien. In een serie posts ga ik na wat er veranderd kan zijn en hoe slimme musea daarvan kunnen profiteren. 

14-01-2022 lees meer

over flirtende ideeën en sexy musea

Wanneer onze musea hun deuren weer openen voor het publiek, zijn sommige dingen voorgoed veranderd. De invasie van digitale media in onze huiskamers dwingt musea en andere bestemmingen om hun aanbod te herzien. In een serie posts ga ik na wat er veranderd kan zijn en hoe slimme musea daarvan kunnen profiteren. 

14-05-2021 lees meer

experience design in het post-corona tijdperk

Wanneer onze musea hun deuren weer openen voor het publiek, zijn sommige dingen voorgoed veranderd. De invasie van digitale media in onze huiskamers dwingt musea en andere bestemmingen om hun aanbod te herzien. In een serie posts ga ik na wat er veranderd kan zijn en hoe slimme musea daarvan kunnen profiteren.

23-04-2021 lees meer

tijd goed besteed - nadenken over ervaringsontwerp

The 2020 edition of ‘The Experience Economy’ predicts time, attention and money as the key drivers of consumers’ behaviour in the 21st century. The ‘economics of attention’ gives way to a great new position for museums and other types of visitor centres. They will have to change the way they design their exhibitions, though.

03-03-2020 lees meer

contact ons

+31(30)2300405

info@tinker.nl

pers@tinker.nl
aanvraag@tinker.nl


 

bezoek ons

hamburgerstraat 23
3512 np utrecht


> route gegevens

volg ons

twitter    instagram    vimeo     pinterest    facebook    youtube     linkedin    


> schrijf je in voor de nieuwsbrief