we are experience designers
de enige plek in Nederland waar je aan de lopende band passie proeft
Eén van de mooiste paviljoens op de Floriade in 2012, later uitgevoerd als reizend fenomeen. We wilden recht doen aan de grote verscheidenheid in de Nederlandse land- en tuinbouw en spraken onder andere met multinationals, schaapsherders, marketeers én melkveeboeren. Ondanks de grote verschillen was hun gedeelde passie voor een levend product en hun vernieuwingsdrift onmiskenbaar.
Documentairemaker André Kloer legde dat prachtig vast in 29 portretten, die wij serveren aan een lange amuse-bar annex lopende band. Wie een amuse op zijn placemat zet, krijgt een bijbehorend passievol portret opgediend. Et voila, Nederland Bloeit staat op de kaart.




































































credits
- opdrachtgever nederland bloeit
- jaar 2012
- bouw kloosterboer decor
- filmproducties andre kloer
- av en verlichting mansveld
- lopende band pre-motion
awards
- winnaar floriade award organisation and presentation 2012