we are experience designers

worlds of wonder genomineerd voor pim marketing literatuur prijs 2019

2019-11-04

De nominaties van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019 zijn bekendgemaakt. Worlds of Wonder – experience design for curious people door Stan Boshouwers en Erik Bär is gekozen uit een longlist van 40 marketingboeken, uitgegeven in het afgelopen jaar. De genomineerden geven blijk van een originele visie op marketing en hun inzichten hebben impact, aldus de jury.

Het Platform Innovatie in Marketing (PIM) wil met deze prijs, die dit jaar voor de 17e keer wordt uitgereikt, een impuls geven aan de ontwikkeling van het marketingvak. Bij het opstellen van de shortlist is vooral gelet op de mate waarin de auteurs blijk geven van een vernieuwende kijk op marketing en ook in staat zijn om hun visie over te brengen. Daarnaast is het belangrijk dat de inzichten impact hebben en dat lezers uitgedaagd worden om de kennis toe te passen in hun eigen praktijk. 

Op dinsdag 26 november 2019 presenteren de genomineerde auteurs hun ideeën tijdens de PIM sessie in RAI Amsterdam. Aan het eind van de avond maakt de jury de winnaar bekend van de PIM Marketing Literatuur Prijs 2019. De avond start om 17.30 uur en is toegankelijk voor belangstellenden. Aanmelden kan via de website van PIM.