robin beukema

office en facilities manager

send me an email
find me on linkedin

Coördinatie van ICT, office leveranciers, catering, receptie, pand en middelen

In 2005 de beslissing gemaakt om een toen nog vrij onbekende studierichting ‘facilitaire dienstverlening’ te gaan volgen. In de eerste jaren heb ik veel ervaring op gedaan op operationeel niveau, waarna het tactische en strategische aspect steeds meer een rol ging spelen. Dit in combinatie met het leren van boeken, wat samen met veel vrije tijd niet altijd resulteerde in de beste resultaten.


In mijn derde studiejaar besloot ik na lang twijfelen, om voor 6 maand te vertrekken naar Suriname. Ik was toen niet echt avonturistisch ingesteld. De tijd in Suriname was geweldig, het was interessant om andere mensen te ontmoeten, een andere cultuur te leren kennen en te leven in een geheel andere omgeving. Dit is absoluut een verrijking geweest van mijn persoonlijke ontwikkeling en studietijd.


Hierna ging alles letterlijk en figuurlijk als een trein, nieuwe positieve energie voor mijn studie en regelmatig naar het zuiden om mijn vriendin te zien die ik overigens in Suriname had ontmoet. In 2013 schreef ik een adviesnota en haalde mijn diploma Facility Management. Ik bleef plakken bij mijn eind stage en kon me voorbereiden op een volgende stap.


Eind 2014 kreeg ik de kans om die stap te nemen. Ik heb nu het vertrouwde noorden verlaten, waar ik overigens nog regelmatig ben om een goede club vrienden en familie te zien, voor nieuw avontuur met leuke job bij tinker imagineers!

history

1988

Geboren en opgegroeid in de stad Groningen ‘Grunningen’

2008

Diploma Facilitair Leidinggevende


2012

Internationale stage in Suriname, Paramaribo

2012

Minor Toegepaste Psychologie


2013

Bachelor Facility Management, Hanzehogeschool Groningen


2013

Werkzaam als Facilitair Medewerker bij verpleeg- en verzorghuis Maartenshof


2014

Verhuisd naar Amersfoort, Kattenbroek....en in december 2014 begonnen aan een nieuw hoofdstuk in Utrecht bij tinker