nils van keulen

Partner

send me an email
find me on linkedin

Wat me fascineert is hoe een boodschap over te brengen en er voor te zorgen dat deze ook daadwerkelijk bij iemand blijft hangen en er mee aan de slag gaat.

Ieder mens heeft zijn eigen kenmerken en achtergrond. Het kan daarom nooit zo zijn dat er maar één boodschap is voor een grote groep mensen. Die is voor ieder weer verschillend. Pas als je vanuit je eigen vraag, je eigen boodschap erin ontdekt, is het geloofwaardig en overtuigd het.

Op deze wijze combineer ik creativiteit met didactiek. Ingewikkelde zaken terugbrengen tot onderdelen die te begrijpen zijn, te overzien zijn en waarvan een beeld kan worden gevormd. Doordringen en ontleden tot je bij de kern komt waar het over gaat. En dan weer stap voor stap opbouwen. Waarbij ik geloof in teamwork en dat ieder doet waar hij goed in is. Maar ook de uitdaging zien om binnen een bepaalde tijd en budget iets te realiseren.


De grote drijfveer voor mij is dat het leuk is om samen met mensen iets te bereiken wat weer een betekenisvolle meerwaarde geeft aan andere mensen. Door ervoor te zorgen dat er iets bij mensen gebeurt. Ze ergens voor gaan voelen, ze in beweging komen, geïnformeerd raken en wellicht zelfs veranderen.

history

1959

Op de wereld als de benjamin van een gezin van 11 kinderen in “het Stedje van Lol en Plezeer”: Venlo

1971

Letterlijk en figuurlijk het mammoetonderwijs in. Opleiding HAVO op een scholengemeenschap met 2200 leerlingen. Voorliefde voor toneel spelen en voor het eerst handvaardigheid en kunstgeschiedenis als afstudeervak

1978

Pedagogische Academie en part-time parallel daaraan de Audiovisuele Opleidingen in Nederland

1981

Audiovisuele workshops ontwikkeld op de Nieuwe Lerarenopleiding en doorgegroeid van hoofd Mediacentrum naar commercieel directeur van Synar, het multimediale productiebedrijf van de Technische Universiteit Eindhoven

1992

Stap naar het bedrijfsleven en bij Mansveld Integrale Mediaprojecten directeur Marketing & Sales en lid managementteam. Communicatieve concepten vertalen naar multimediale technische oplossingen voor musea, bezoekerscentra, tentoonstellingen en evenementen. Studietrips naar de USA en Engeland

2000

Letterlijk een millenniumstap in inspiratie: in een jaar de wereldtentoonstelling in Hannover en de Millenniumdome in Londen

2002

De stap naar voren in het traject: Senior Account Manager bij DST Experience Communicatie


2006

Start bij Tinker als Senior Creatief Consultant en Accountmangement

2008

Partner Tinker imagineers