
Aan het einde van de streep moet het kloppen.
Hoewel ik begon als taalkundige en me bezighield met bedrijfscommunicatie en tijdschriften, had ik altijd al een commerciële kant in me. Creativiteit is geweldig, maar de cijfers moeten ook kloppen om het te laten slagen. En zo maakte ik langzaam de overstap van woorden naar cijfers. Maar wel binnen een creatieve omgeving.
Vanuit deze ervaring met creatieve bureaus, werk ik altijd vanuit het grote geheel. Door de juiste mensen op de juiste plaats te zetten, zodat ze doen waar ze goed in zijn om een duurzaam financieel systeem te creëren. Die samen de juiste management input opleveren, om het bedrijf te sturen en beslissingen te nemen op basis van correcte cijfers.
highlights
Geboren in Nijmegen
Master Nederlandse Taal, Radboud Universiteit
Oprichter Seven Hill Publications, uitgever van outdoor/mountaineering tijdschriften
Oprichter en manager Total publishing, onderdeel van Total Design
Account en financieel directeur Dietwee, merkontwerp- en communicatiebureau
Oprichter DepartmentC, Business management voor de creatieve industrie
Gestart bij Tinker imagineers als controller